مطهره مامانمطهره مامان، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه سن داره

مطهره توت فرنگی مامانی و بابایی

آذرماه1389ماه چهارم بارداری

1390/2/17 13:46
نویسنده : زهرا
837 بازدید
اشتراک گذاری


ماه دمیدن روح و زنده شدن عقل و احساس نفسم در چهار ماه و ده

روزگی                                 

 

از هفته پیش تا این ماه که  24آذر ماه رفتی توی پنج ماه!

حدود17هفته داری،معده مامان شروع کرده به ناز آوردن و ترش

کردن در حد تیم ملی!

 

مامان بزرگت میگن واسه اینه که بچه شروع میکنه به

مودرآوردن

و ترشای مادر هم شروع میشه!

اینو از مامان بزرگ خودم هم شنیدم.

 

ماشاءالله حدود 70سال عمر دارن و آقا جان هم حدود 80سال!

اما زیاد سرحال نیستن!

 

اینا مادر و پدر مامان فرشته هستن!

مامان و بابای بابایی  سالها پیش فوت شدن!

بگذریم.

 

این ایام  یه کوچولو  شیطون شدی و مامانی رو یکمی در حد

قولنج ناراحت میکنی!

 

اما فدای سرت!

شما عزیز دل مامان اصلا خودتو ناراحت نکنی ها!

بلاخره مادر شدن هم این سختی ها رو  داره و من فقط و فقط واسه

سلامتی شما خانومی خودم این دردا رو به جون و دل میخرم،

 

به امید فردایی که شما بزرگ بشی ان شاءالله و مامانو شاد کنی با

وجود  لطیفت !!!

 

امروز رفتیم با مامان فرشته و باباجون،مادر جون و عمو رضا و

باباجونحسینیه  واسه مراسم ظهر عاشورا!

 

که نهار شله بود و من چون صبح هم شله خورده بودم نتونستم

زیاد بخورم و همون یه کمشم به شدت باعث شد ترش کنم و

بابایی گل بعد مراسم  نوشابه(با اینکه ممنوعه) گرفت تا زود

خوب شم.

 

 الان که دارم این مطالبو می نویسم بابایی با عمو رضا رفتن هیئت

عصر عاشورا و بعد نماز میاد.

 

طبق قول و قرارمون قراره امشب بریم حرم.

 

مامان همیشه واسه سلامتی و سعادت مندی و عاقبت به خیری شما  

مهربون دعا میکنه و پیش خدای بزرگ و متعال، امام رضا رو واسطه

قرار میده!

 

امید دارمکه این  هیئت ها و جلسات و مذهبی و حرم و ... نه تنها

الان بلکه بعدها هم روی شما تاثیر مثبت بگذاره و شما رو محب

اهل بیت کنه و واسه من و بابایی همیشه دعا کنی!

 

آمین..............................................................          

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)